Обмін та повернення

Ми віддаємо перевагу задоволенню наших клієнтів і готові надати вам гнучкі умови обміну і повернення наших товарів.
Ми прагнемо, щоб кожен наш клієнт був повністю задоволений своїми покупками. Проте, з огляду на особливості наших товарів, відповідно до закону прав споживачів та до постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172 (Перо-пухові вироби. Тканини. Білизна постільна. Білизна натільна.) - подушки, постільна білизна, пледи, ковдри, покривала, рушники та інші постільні приналежності належної якості не підлягають обміну або поверненню з інших причин, крім явних виробничих дефектів.
Якщо ви виявили дефект
У випадку отримання товару з дефектами або пошкодженнями, будь ласка, негайно зв'яжіться з нашим відділом обслуговування клієнтів, щоб ми могли вирішити цю ситуацію для вас. Ми гарантуємо заміну товару або повернення коштів в разі виявлення виробничих дефектів.
Зверніть увагу
Будь ласка, ретельно перевіряйте товар при отриманні. Якщо ви виявили будь-які відхилення або дефекти, повідомте нас про це протягом 48 годин з моменту отримання замовлення для подальшого вирішення ситуації.Будь ласка, зверніть увагу, що товари, які були використані або пошкоджені, не підлягають поверненню чи обміну. У разі повернення - товар не відправляється післяплатою. Після перевірки товару співробітниками нашої компанії гроші повертаються клієнту протягом робочого дня або проводиться обмін відповідного товару.
Випадки, в яких замовлені товари обмінюються за рахунок продавця:
-неправильна комплектація замовлення;-невідповідність отриманого замовлення замовленому;-наявність дефекту.Звертаємо Вашу увагу на те, що товар приймається лише у повній комплектації, у правильно складеному стані.
Дякуємо за розуміння та співпрацю. Наша команда завжди готова допомогти вам та вирішити всі ваші запити та питання.